ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

وندا دختر ما

شروع 28 ماهگی گل قشنگم

1391/10/9 13:46
نویسنده : میترا
958 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم شیرین زبون من چقدر بزرگ و خانوم شدی

پوشکو فقط برات شبها میبندم که راحت باشی بقیه روز جیشتو میگی 

خیلی بامزه حرف میزنی همه چی میگی مخصوصا با حالت صورتو دستهات حرف میزنی

مامانجون و خاله ها همیشه زنگ میزنن تلفنی باهات صحبت میکنی تو هم قشنگ باهاشون حال و احوال میکنی بعدم گزارش همه کارای ما رو میدی

چیز جالبی که میگی (گناه نداره) وقتی بخوای کاریو نکنی یا چیزی رو به کسی ندی این جمله رو میگی در ضمن خودت همیشه ( گناه داری)چشمک

توی ماه آذر بخاطر سرما و آلودگی زیاد بیرون نرفتیم بیشتر خونه مامان بزرگا رفتیم یه روزم رفتیم با سروشا اینا توچال خیلی هوا عالی بود

جدیدا یه خورده میشینی و به تنهایی بازی میکنی که مایی بسی خرسندیه 

چندتا از شعرای سی دی ما با نی نی و سرزمین شادی رو خودت تنهایی میخونی

و باهاشون میرقصی بشکن میزنی

دخترم بزار یکم از اخبار دنیا هم بهت بگم

شایعه شده شب یلدا مصادف با 21 دسامبر 2012 دنیا تموم میشه یا 3 روز تاریکی مطلق میشه یه قومی به نام مایاها در این روز تقویمشون تموم میشه                                                     بقیه در ادامه مطلب          

 

 

 

 

 

 

 

اگه واقعیت داشته باشه این آخرین پست منهناراحتچشمک

 

 

 پ ن: دیدی هیچ اتفاقی نیوفتاد ما اون شب کذایی توی هتل گاجره دیزین بودیم خیلی خوش گذشت

 

 

 

دختر شیطونک من به بابات میگی مامان امیر شیطونک شده ناقلا شده 

سوییپر روباه توی سی دی دورا کلی در زندگی ما برای گول زدن تو نقش بازی میکنه

خیلی دوست دارم عزیزم یه مدتی به سرم زده بود بمونم خونه پیشت سر کار نرم ولی فعلا نمیشه بمونه تا بعد عید فکرامو بکنم به هر حال تو این گرونی کمک خرجمونم هست دیگه

چندتا عکس برات میزارم عزیزم

 توچال

 

وندا و سرشا در توچال

 

 

 

توچال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 23:04
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
بهار
9 دی 91 15:00
واااااااااااااي ديدي دنيا نابود نشد!
ماشالا خيلي ناز شده وندا خانم. سرما نخوره زمستونه چون كه من الان خيلي سرما خوردم! دلمون تنگ شده بود واسش


mamnoon khaleh ma ham delemon baraye shoma tang shode tond tond up konid
روح ا... نوری
19 دی 91 21:00
سلام روح ا...نوری هستم.امروز خیلی اتفاقی گاهنامه92 شمابدستم رسید.به محض خوندن یه اس فرستادم وتشکر کردم بابت زحماتتون وگاهنامه قشنگتون.ونشانی وبلاگتون خواستم که سعادت نداشتم از خودتون بگیرم.واز اونجایی که جوینده یابندس بازم اتفاقی تونستم به وبلاگتون برسم.مطالبش قشنگه...مرسی.کاش به وب منم سری بزنی.البته به قشنگی وبتون نمیشه.ایام بکام.


نمیدونم درباره ی کدوم گاهنامه صحبت میکنید فکر کنم اشتباه گرفتید به هر حال از اینکه به وب سر زدید ممنون من نتونستم وب شما رو پیدا کنم
نازیلا (مامانی وندا)
24 دی 91 15:17
به به چه عکسهای نازی
ماشا... چقدر بزر گ شده وندا جون



ممنون نازیلا جون وندای خوشگلتو ببوس
بهار
30 بهمن 91 14:08
ميگم به سلامتي ديگه يلدا جون كلاس اول رفته ديگه ها؟ انقدر كه ننوشتي! تو در قبال اين بچه مسئولي! فردا مياد ميگه من اينهمه وقت داشتم چيكار مي كردم!


خاله جون من نمینویسم شما چرا اسم بچه رو اشتباه میگی کم میایی ها
وانیا
28 اسفند 91 22:46
عید باستانی برشما دوست عزیز پیشاپیش مبارک


ممنون عزیزم بر شما هم مبارک