ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

1392/5/20 10:50
نویسنده : میترا

سلام گل زیبا و شیرین زبونم با کلی خبر اومدم

در یک اقدام یه دفعه ای ما و خاله سمیرا و خاله مریم دوست خانوادگیمون تصمیم گرفتیم به استانبول سفر کنیم و اینطوری بود که در عرض یک هفته تور گرفتیم و آماده شدیم شما هم که دو تا از دوستات یعنی سروشا و آوین همراهمون بودن

سفر خیلی خوبی بود البته شما مریض شدی و هم خودت و هم ما رو اذیت کردی حالا از بالا اوردنات تو پاساژ و فرودگاه و... بگذریم بالاخره برات اونجا آنتی بیوتیک گرفتیم و خیلی حالت بهتر شد

تجربه خوب و ارزنده ای بود

سوار کشتی شدیم و به جزیره بیوک آدا رفتیم که خیلی دوست داشتی

به پارک آبی رفتیم که حالت بد بود پاتم تو آب نذاشتیخیال باطل

به آکواریوم رفتیم که خوابت بردخمیازه                                                                                                                                                                                                                    به برنامه دلفین و شیر دریایی رفتیم که خیلی خوشت اومدمژه

و خیلی جاهای دیگه مثل مسجد ایا صوفیا و ...

امیدوارم که سفرهای زیادی تو زندگیت بری عزیزم به قول سعدی عزیز

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

در ادامه مطلب چند تا عکس برات میزارم

پ ن : مهد کودکتون 3 روز تعطیله با احتساب سفر ما یه 2 هفته ای مهد نمیری فکر کنم دوباره یکم بازگشت داشته باشیم و گریه و این حرفا این 2 روزو قرار شد پیش خاله مهری مهربون بمونی دیروز بهت گفت وندا فردا من پیشت میام گفتی نه تو پیش یاسمن بمون من پهلوی بابام میمونمچشمک

استانبول 1ا

وندا در کشتی اینجا حالش بهتر شده بود

استانبول 2

اینجا فرودگاه تنها عکس 3 نفری چون بقیش تکی بود آوین سروشا و وندااستانبول3

اینم ورودی کشتی اولی که سوار شدیم و وندا حالش خوب نبود از قیافش پیداست

استانبول 4

اینجا توپ کاپی یا همون قصر خرم و سلطان سلیمانه

استانبول5

اینم میدان تکسیم که وندا حسابی مریضه و همش تو کالسکه خواب بود و من و بابایی کلی از فرصت استفاده کردیم و از خیابان استقلال خرید کردیم شرمنده مامانی که از مریضیت سوء استفاده کردیم

چشمک                                                                                                                              توی ترکیه کبوترا اصلا از آدما نمیترسیدن و بسیار رام بودن