ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

وندا دختر ما

سلام دختر قشنگم

1389/12/17 3:05
نویسنده : میترا
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وندای قشنگم

امروز ۱۶ اسفند ۸۹ وتو ۵ ماه ونیمته تو الان توی تختت کنار من خوابی و صدای نفسای مرتب و آرومتو میشنوم عزیزم تو خیلی با مزه و زیبا هستی و صدای بلندیم داری  عاشق حموم رفتنی دیروز خاله سمیرا و سروشایی خونمون بودن سروشا خیلی دوست داره مامانت باشه و بهت شیر میده وقتی میخواستن برن خرمدره(محل طرح خاله دکترت) من کلاس یوگا بودم ولی خاله مهری و مامان منصوره میگن صداشون میکردی و میخواستی تو هم بری من و بابایی تو رو خیلی دوست داریم عشق من

بابایی برات همیشه کلی شعر میخونه که خودش ساخته منم یاد گرفتم خاله دکی میگه شاعر شدی میترا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mostafa
17 اسفند 92 12:45
ايشالا كه خدا ببخشدش هم خودشو هم چند تا خواهر وبرادر ديگه برا خودش ومامان و باباش ممنون این دعا بود یا نفرین