ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

وندا دختر ما

سخنی چند از...

1390/5/13 16:28
نویسنده : میترا
258 بازدید
اشتراک گذاری

تنها اتاقی همیشه مرتبه و همه چیز سر جاش می‌مونه، که توش زندگی نکنی!
اگه زندگیت گاهی آشفته میشه و هیچی سر جاش نیست، بدون هنوز زنده‌ای!
اما اگر همیشه همه چی آرومه و تو چقدر خوشحالی! یه فکری برای خودت بکن!
niniweblog.com

می‌شود برگشت
می‌شود برگشت و در خود جستجویی کرد
در کجا یک کودک ده‌ساله
در دلواپسی گم شد؟
در کجا دست من و سیمان گره خوردند؟
......می‌شود برگشت
تا دبستان راه کوتاهی‌ست
می‌شود از رد باران رفت
می‌شود با سادگی آمیخت
می‌شود کوچک‌تر از اینجا و اکنون شد
می‌شود کیفی فراهم کرد
دفتری را می‌شود پر کرد از آیینه و خورشید
در کتابی می‌شود روییدن خود را تماشا کرد
niniweblog.com
باور نکن...
آزاد شو از بند خویش، زنجیر را بــاور نکن
اکنون زمان زندگیست، تاخیر را بــاور نکن
خود را ضعیف و کم ندان، تنها در این عالم ندان
تو شاهکار خالقی، تحقیر را بــاور نکن
......بر روی بوم زندگی هر چیز می‌خواهی بکش
زیبا و زشتش پای توست تقدیر را بــاور نکن
تصویر اگر زیبا نبود، نقّاش خوبی نیستی
از نو دوباره رسم کن، تصویر را بــاور نکن
خالق تو را شاد آفرید، آزاد آزاد آفرید
پرواز کن تا آرزو، زنجیر را بــاور نکنادامه ...
niniweblog.com
من زنم ، من زن خواهم بود
مرا که بپیچید در روسری و چادر ، با چشمانم چه می کنید؟
چشمانم سرشار از زندگی و عشق است
مرا که بپیچید در برقع ، با راه رفتنم چه می کنید ؟
راه رفتنی که زیباتر است از هر رقص
.........مرا که بکشید ، با گلی که می روید بر خاکم چه می کنید؟
که عطرش مست می کند همگان را ......
من زنم ، من زن خواهم ماند
niniweblog.com
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)