ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

وندا دختر ما

دختر شیطون و دوست داشتنی من

1390/6/7 18:39
نویسنده : میترا
734 بازدید
اشتراک گذاری

بدون شرح!!!!!!!!

1234

 

 niniweblog.com

123

niniweblog.com

123

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

اینم وندا توی پارک ملت

رفتیم تاب بازی نمی خواستی بیای پایین وقتی بارون گرفت مجبور شدم به زور بیارمت پایین تو هم بعد از کلی گریه باهام قهر کردی از بغل بابایی بغل من نمیومدی بهمم نگاه نمیکردی کلی ناراحت شدم مامانی دیگه باهام قهر نکنی ها

وندا: اگه قول بدی مامان خوبی باشی بذاری تا صبح تاب بخورم

مامان: حالا ببینم چی میشه

وندا:قهرممممممممم...

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آتین
8 شهریور 90 12:47
ای جونممممممم چه عکسای خوشگلی مخصوصا" آخری
از طرف من ببوسش عزیزم


مرسي عزيزم