ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

وندا دختر ما

دختر کوچولوی من مریض شده

1390/6/18 16:54
نویسنده : میترا
387 بازدید
اشتراک گذاری

عسل من پریشب بردمت پارک دم خونه کلی بازی کردی بعد مامانجون اومد دنبالمون رفتیم هفت حوض تا برات کادوی تولد بخره هورا

اونجام شما گشنتون بود برات سیب زمینی سرخ کرده خریدم وقتی اومدیم خونه شما گلاب بروت حسابی بالا اوردی من گفتم سر دلت سنگین شده ولی نصف شبم ادامه داشتسبز

صبح بردمت دکتر گفت از دندونته البته شما تا دکی رو دیدی یاد اوندفعه افتادی که گوشتو معاینه کرد شروع کردی کلی بازی کلافه

شبم رفتیم مهمونی انقدر بی حال بودیخمیازه

امروز صبحم باز حالت بد بود ولی خدا رو شکر برات سرم درست میکنم میخوری مامانی من اصلا طاقت مریضی تو رو ندارم قلب

حالا هم گلاب بروت بیرون روی هم اضافه شده فکر کنم از این ویروس جدیدا گرفتی خدا بکشه این ویروسای بی ادبولبخند

پ. ن.١ امروز قرار بود بریم اتلیه ولی شما مریض بودی نشد میخواستم قبل تولد ببرمت

پ.ن.٢ منشا جیغ های وندا مشخص شد

از وقتی بهت شربت زینک میدم یه معجزه اتفاق افتاد دیگه جیغ نزدی لبخند

بمیرم برات یعنی کمبود روی داشتی مادرتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آتین
21 شهریور 90 14:20
آخی عزیزمممممممم می دونم چی می کشید جفتتون ایشالا که زودتر خوب شی وندا جونم


ممنون عزيزم

مامان شینا
24 شهریور 90 1:58
ایشالا خوب خوب شی زودتر خانمی منتظر عکسای قشنگ از وندا جون هستیم





مامان نوژا
26 شهریور 90 9:07
تولدت مبارک عسل بانو


مامان آنیتا
26 شهریور 90 11:20
سلام تولدت مبارک باشه عزیزم




هدیه جون
26 شهریور 90 14:41
سلام تولدت م ب@}; ا- ر ک
آیهان از ماه
26 شهریور 90 15:26
تولد تولد، تولدت مبارک وندا خانوم ناز نازی. ایشاالا 200 ساله بشی.
مامان معين
26 شهریور 90 15:31
سلام عزيز دلم ، انشاا... الان خوب خوب شده باشي تولدت مبارك انشاا... زير سايه پدر و مادرت هميشه سرحال و شاد و سربلند باشي


ممنون

ني ني شكلك
26 شهریور 90 19:22
سلام خوشگله تولدت مبارك.اين گل تقديم به تو


ممنون