ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

وندا دختر ما

دختر با مزه من و دندون ششم

1390/7/9 17:59
نویسنده : میترا
373 بازدید
اشتراک گذاری

اخبار جدید!!!!!!!!!

سلام دختر خوشگله تازگیها خیلی بامزه شدی

راه میری میگی چیه چیه؟ یا انگشتتو میزاری روی کتابت به من میگی چیه؟

خاله میگه امروز تا تلفن زنگ میزد بر میداشتی میگفتی چیه؟

همشم اصرار داری عروسکتو با شیششو برداری راه بری بعضی وقتهام عروسکتو میگیری دسستت با اون یکی دسستم تلفنو بر میداری الو میکنی راهم باید بری همشم میخوری زمین دوباره بلند میشی خیلی دوستت دارم شیرین عسلم

niniweblog.com

خودتو لوس میکنی سرتو کج میکنی روی شونت وقتی هم خجالت میکشی میپری بغل من قایم میشی

niniweblog.com

وقتی یه چیزی میخوای میگی دده یعنی بده

شیطونی میکنی یه چیزی میگیم بده میاری جلو تا میخوایم بگیریم دستتو میکشی عقب میخندی

خیلیم مهربونی هرچی میخوری یکم از دهنت در میاری میذاری دهن بابایی یه وقت دلش نخواد

دندون ششمتم به سلامتی در اومد نیش سمت چپ

مامان جونم رفته بود کیش کلی برات سوغاتی اورد اونم از نوع لباس آخه تولدت خیلی اسباب بازی گرفتی لباس بیشتر لازم داشتی

خوب اینم گزیده ای بود از مهمترین رویدادهای ایران و جهان تا روزی دیگر خدانگهدار

پ.ن. ١ این روزا بابایی سخت مشغول خوندن ایلتس براش آرزوی موفقیت میکنیم

پ.ن.٢ راستی مهمونی ٥شنبه هم خیلی خوش گذشت تو هم خیلی خانوم بودی کلی هم رقصیدییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعید
10 مهر 90 19:16
سلام اگه یه آهنگ شاد کودکانه واسه وبلاگ خوشگلتون بذارید خیلی بهتر میشه من این چند اهنگ شاد کودکانه را به شما پیشنهاد میکنم. به ادرس زیر مراجعه کنید http://sma-2010.blogfa.com/page/m-koodak.aspx
مامان شینا
12 مهر 90 1:56
رویش مروارید قشنگت مبارک


مرسي