ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

وندا دختر ما

تقویم و شعر

1390/12/1 14:38
نویسنده : میترا
1,315 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام یه گاهنامه رو معرفی کنم چون خودم خیلی از داشتنش لذت بردم گفتم شما بی نصیب نمونید

گاهنامه شاپریا  از نازنین ناصری نیاکی

 در ابتداگفته سال دیگه در ادیان دیگه چه سالیه مثل این سال 91 خورشیدی برابر با 14091 اهورایی 7034 میترایی 3750 زرتشتی ....

هر هفته در یک صفحه اومده که صفحه روبه روش یه نقاشی زیبا به همراه یه شعریا متن قشنگ از یکی از بزرگان قرار داده

قایقی خواهم ساخت /خواهم انداخت به آب /

دور خواهم شد از این خاک غریب/که در آن هیچ کس نیست که در بیشه عشق قهرمانان را بیدار کند/ قایق از تور تهی

ودل از آرزوی مروارید /نه به آبیها دل خواهم بست /نه به دریا پریانی که سر از آب بدر می آرند

دور باید شد دور /شب سرودش را خواهد خواند/نوبت پنجره هاست /همچنان خواهم خواند/همچنان خواهم راند

پشت دریاها شهریست/ که در آن پنجره ها رو به تجلی باز است

/بام ها جای کبوترهاییست که به فواره هوش بشری مینگرند/دست هر کودک ده ساله شهر شاخه معرفتی است/

 مردم شهر به یک چینه چنان مینگرند / که به یک شعله به یک خواب لطیف

خاک موسیقی احساس ترا میشنود/ وصدای پر مرغان اساطیر می آید در باد

پشت دریاها شهریست که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است

شاعران وارث آب و خرد و روشنی اند/

پشت دریاها شهریست.....قایقی باید ساخت

 

از این شعر به این نتیجه میرسیم سهراب سپهری هم قصد مهاجرت داشت ولی آیلتس قبول نشدابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ک نامورصدیق
10 اسفند 90 22:38
خیلی قشنگه یعنی همشون قشنگن :دیواری .جیبی...... خیلی دوست داشتم یه دونشو داشتم .یادگاری یه دوست.....................
لیلا ...
13 فروردین 91 2:48
سلام عزیزم. خدا وندا خانوم رو زیر سایه تون نگه داره. دوست داشتنیه.
اگه وقت کردید به وبلاگم سر بزنید.
شاید سورپرایز بشید !
در پناه حق ...


ممنون ميام حتما
نازنین ناصری نیاکی
2 خرداد 91 6:31
سلام و عرض ادب مامان ندا خانوم
من نازنین ناصری نیاکی هستم
و بسیار سپاس گزارم از الطاف شما و دوستان محترمتان منجمله :جناب آقای ک نامور صدیق محترم
از خداوند بزرگ برای شما مهربانان شادی و سلامتی‌ روز افزون آرزومندم .


سلام ممنونم كه به وبلاگم سر زديد من فقط حقيقت گفتم و بسيار از نقاشي هاتون لذت بردم