ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

وندا دختر ما

کوچولوی من سرما خورده

1390/2/14 17:16
نویسنده : میترا
314 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر تو ای زیبا ترینم

دختر خوبم این چند روزه حسابی مامانو ترسوندی

آخه یه روز از سر کار که اومدم دیدم تب داری زنگ زدم دکترت گفت بیار ببینمش از قضا بابایی هم شیفت ٢ هست یعنی ٢ بعد از ظهر میره ١ شب میاد بابایی شما در حال حاضر تو شرکت خوردو سازی سایپا کار میکنه منم تو شهرداری مامانجونم رفته پیش سروشا که آبله مرغون گرفته با خودم گفتم حالا چیکار کنم هنوزم میترسم با ماشین تنهایی بیرون ببرمت با اینکه صندلی داری میترسم تو راه گریه کنی خوب زنگ زدم مامان بابایی نبود بابا محمدم خواب بود خیلی نگران بودم زنگ زدم عصبانی به بابا جونت که حالا من چیکار کنم القصه آخرش بابا محمد اومد دنبالمون رفتیم دکتر اونم معاینت کرد گفت علامتی نداره یه مریضی هست ٣ روز تب میده بعدم یکم بدن دونه میزنه شاید اونه اگه فردام تب کرد آزمایش ادرار بده(اخه خاله دکترت گفته بود شاید عفونت ادراری باشه)

خلاصه یه سر رفتیم خونه مامانی اینا شبم اومدیم خونه ولی از امروز سرفه عطسه میکنی فکر کنم سرما خوردی خدا کنه زودی خوب شی

راستی برای روز معلم به خاله که میاد پیشت تا مامانی بره سرکار کادو یه بلیز خوشگل دادیم

امروز مامانجون گفت با سروشا رفتن یه باغی که اسب داشته اسبم تازه ٢تا نینی اورده بوده سروشا اسم یکیشونو گذاشته وندا چون داشته شیر میخورده و کوچولو بوده عزیزمممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)