ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

وندا دختر ما

4 دندونه ی من

1390/5/20 14:20
نویسنده : میترا
252 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم

٤تا از دندونات در اومده ٢ تا پایین ٢ تا بالا ولی بالاییات ٢تا سمت راستیات

خیلی با مزه شدی

عاشق تاب بازی هستی دستتو میگیری به مبل بلند میشی خودتو تکون میدی تا تا می خونی

٤تا بازی رو خیلی دوست داری قایم باشک بازی من قایم میشم تو میای زودی پیدام میکنی

تاب بازی کردی

دنبال بازی بابایی دنبالت میکنه تو میپری میای تو بغل من

یه لیوان بر میداری توش حرف میزنی یا قاب قاب (همون تاب تاب خودمون) میخونی بعد میگیری جلو دهن من که منم بخونم

بای بای  کردنم یاد گرفتی خیلی قشنگ دستتو تکون میدی

وقتی میخوری زمین خیلی کم گریه میکنی لباتو غنچه میکنی میگی اوووخ

خیلی نمکدون شدی می خوام بخورمت عسلم

راستی یه عروسک برات از هایپر استار گرفتم یعنی خودت انتخاب کردی خیلی دوستش داری اسمش سارا گذاشتیم میگم وندا سارا رو بوس کن بوسش میکنی محکم بغلش میکنی و میزنی پشتش پیش پیش میکنی

,knh , jhf

خیلی تاب خوردن و دوست داری

وندا و سارا

وندا و عروسكش سارا

موشي

موشي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهارک
20 مرداد 90 17:30
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید..