ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

وندا دختر ما

هنرمندیهای جدید وندا

1390/3/7 22:49
نویسنده : میترا
255 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ٢-٣ روزه که میتونی چهار دست و پا شی بعد زانوهاتو صاف میکنی انگار میخوای پاشی بعدم خودتو کج میکنی و میشینی حسابی شیطونک شدی تنها مشکلی که هنوز نتونستم باهاش درستش کنم جیغ زدنته نمی دونم تا جایی میریم شروع میکنی جیغ زدن اونم با صدای خیلی تیز و بلند که همه شاکی میشن ١-٢ بار بهت اخم کردم و بهت بلند گفتم نکن تو هم معصومانه نگام کردی فهمیدی عصبانی ام ولی بازم کار خودتو کردی منم بی خیال شدم دیشب دیگه یه دستمال گذاشتم تو گوش خودم یکی ام تو گوش تو گفتم حتما گوش خودتم درد میگیره امیدوارم زودتر از سرت بیافته وگرنه دیگه کسی ما رو خونش دعوت نمیکنه

جدیدا وقتی باهات دالی موشه میکنم خیلی جالب و قشنگ می خندی با تمام وجودت منم خیلی کیف میکنم دوست دارم جوجو کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)