ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

وندا دختر ما

تولدت مبارک عشق من

1390/7/14 1:24
نویسنده : میترا
558 بازدید
اشتراک گذاری

   

 

سال گذشته در چنین روزی خدای بزرگ ومهربون بهترین و زیباترین عشق دنیا را به من و بابایی هدیه داد که یه دختر کوچولوی ملوس و ناز نازی بود

وندای عزیزم ١ساله که در آغوش من هستی و تمام زندگی منی

عاشقانه دوستت داریم

و همه تلاشمونو میکنیم تا به نحو احسن تربیتت کنیم و بهترین ها رو برات آرزو میکنیم

عزیزم میخوام برات توی این روز عزیزچندتا آرزو کنم امیدوارم این آرزوهام به دست خدا برسه و همشون براورده بشه

خدای عزیزم به دخترم سلامتی و عمر طولانی عطا کن

خدای مهربون به عزیزترینم اخلاق خوب و بزرگ منشی عطا کن

خدا جونم دخترم را از حوادث بد دور کن و شانس و اقبال خوب به اون بده

خدای من کاری کن که تحصیلات خوبی بکنه و خدمت به مردم را دوست داشته باشه

خدایا کاری کن از خودش و زندگیش راضی باشه و حسرت زندگی دیگران را نخوره

خدایا زیبایی و پولم یادت نره

خدای خوب و مهربان حالا که این فرصتو به من دادی که دعا کنم من خودم و مادرم و  همسرم و دخترم و همه اونایی که دوستشون دارم را به تو میسپارم تو همیشه بهترین ها رو برای ما میخوای و راه درست زندگی رو به ما نشون میدی

خودمونو به تو میسپارم ای قادر مطلق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شیپلپلون
26 شهریور 90 23:49
نی نی کوچمولو تفلدت مبارک عکساتو گذاشتی حتما دوباره بهت سر می زنم


چشم ميذارم خاله
لیلا حسن زاده
27 فروردین 91 13:59
وندا جون یه دونه ای گلم.
به مامانت افتخار کن و امیدوارم در آینده افتخار پدر و مادرت بشی خانومم...


ممنون خاله جون دوست دارم مثل شما شاعر بشم