ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

وندا دختر ما

بی موضوع ولی مهم

1390/7/16 21:25
نویسنده : میترا
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه چند وقتی بود احساس میکردم آدمای دور و اطرافم (منظورم تو کوچه خیابونه )نسبت به همه چیز بی تفاوتن و فقط به فکر منافع خودشونن خنثیمثلا یه روز تو خیابون یه خانومی وسط چهارراه چرخ خریدش که توشم پر بود چپه شد هیچکسی توجه نکرد و از کنارش رد شد حالا تعریف از خود نباشهاز خود راضیمن رفتم گوجه هاشو از وسط خیابون جمع کردم داشتم میرفتم زیر ماشینا ولی کلی کمک کردم خانومم کلی تشکر کرد منم کلی حال کردمنیشخند

ولی امروز یه صحنه ای دیدم که باعث شد کلی انرژی مثبت بگیرم مثل همیشه وقتی ساعت ٤ از سر کار میام داشتم از توی پارک نزدیک خونمون میومدم که دیدم یه دختر خانومی شیر (پاستوریزه) به دست ایستاده بالا سر یه گربه منم که از گربه ها خیلی خوشم میاد ایستادم ببینم جریان چیه بیشتر دقت کردم دیدم اون خانومه تو در شیر برای پیشیه شیر ریخته گفتم براش شیر خریدی گفت نه برای خودم خریده بودم ولی این پیشیه کوره دلم براش سوخت بهش شیر دادمفرشته آخی این دور و زمونه که آدم به آدم رحم نمیکنه این صحنه ها رو دیدن خیلی لذت بخشه امیدوارم بازم تکرار شه منم سعی میکنم آفریننده این صحنه ها باشم حالا همش به کنار شیر به این گرونی رو بدی گربه بخوره خیلی حرفه (شوخی کردم)خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)