ونداوندا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

وندا دختر ما

روز جهانی کودک مبارک

1390/7/16 22:57
نویسنده : میترا
609 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز روز جهانی کودکهبغل این روزو به همه ی کوچولوهای عزیز و به تو عزیز ترینم تبریک میگم به همین مناسبت خاطره ای تعریف میکنم باشد که مقبول خاطر مبارکتان گردد بنده در زمان کودکی و نوجوانی و حتی جوانی عاشق این روز بودم و به مناسبتش به مامانم میگفتم امروز روز منه دفتر کتابو میبوسیدم میذاشتم کنار و تا پاره ای از شب یعنی تا آخرین برنامه میشستم پای تلویزیون وکارتون میدیدم خیلی کارتون دوست داشتم دارم و خواهم داشت مخصوصا کارتونای اون وقتها که خیلیم قشنگ بود امروزم با کلی شوقو ذوق اومدم زدم ولی خبری نبود همه چی نشون میداد جز کارتونمتفکر(حتما همگی متوجه شدید چی نشون میداد من موضوعو باز نکنم)آخ

دیشبم به همین مناسبت منو خاله سمیرا شما و سروشا رو بردیم سرزمین عجایب قطار ، فرفره، بالن، اسب ،هلیکوپتر ... سوار شدی خیلی هم دوست داشتی عسلکم

اینم عکساش

 

وندا در سرزمين عجايب

اگه عكسا خوب نيست چون يه دستم دوربين بود يه دستم بچه سخته هاا

 در ضمن امشب شب تولد امام رضا هم هست مبارک باشه ما هم تو این هفته میریم مشهد امیدوارم خوش بگذره این قضیه مشهد رفتن ما هم حکایتی داره بس عجیب :

من و بابای شما از روزی که ازدواج کردیم سالی نشده که نریم مشهد اونم به صورت رایگان سال اول هدیه از طرف مامانجون ٢سال بعد از طرف اداره ما امسالم اداره بابایی شمام این دومین سفرتونه امیدوارم بهت خوش بگذره عزیز دلمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شینا
17 مهر 90 15:58
روزت مبارک وندا جون
ایشالا سفر خوبی داشته باشین دعا فراموش نشه


چشم حتما
بهار
18 مهر 90 9:19
روز وندا جون مبارك بود! (ببخشيد دير شد!!!) هييييي... ياد بچگيا بخير... منم عاشق روز جهاني كودك بودم. هميشه هم افسانه توشيشانو نشون مي داد. روزاي عزاداري هم البته همونو نشون مي داد روزاي عادي هم نشون مي داد. واسه همين روز جهاني كودك يه روز خاص بود!!!‌. البته وندا جون كه مامانش انقدر براش حتما كارتونو اينا خريده كه هر روز براش روز جهاني كودكه!


بله بهار جون هر روز كلي سي دي بي بي انيشتين ميبينه خيلي دوست داره ممنونم كه به يادمون بودي
بهار
26 مهر 90 10:23
از اين وندا كوچولو چند وقتيه خبري نيست!!
آخه ما فقط يه ني ني تو دنياي مجازي ميشناسيم خب دلمون تنگ مي شه!


مرسي خاله اومدم با خبرهاي جديد يكم مسافرت بودم نتونستم بيام